In the end, we only regret the chances we didn't take

Dagarna då jag kan tänkas åka närmar sig med stormsteg.. ifall det nu är så at jag ska åka den 14:e augusti så blir det om två dagar, sett ifrån denna dag. Om det blir den 21a så är det om 9 dagar, nervöst fan. Tycker dock det ska bli jäkligt najs att komma till ett helt nytt land som jag aldrig varit i. Dra till Empire state building bland annat är ett måste (på soft landing campet). Ångrar inte ett dugg att jag tog denna chansen om att bli utbytesstudent för jag är freakin' taggad! Seriöst känner på mig att detta år will be great! Men till det mindre roliga.. jag vet inte när jag ska åka! de blir som sagt om två dagar eller om nio dagar. Det som oroar mig mest är mailet, det som kommer att ligga i min inkorg på måndag. I det mailet kommer det förhoppningsvis stå ifall jag behöver vara där på registrationday eller inte. Men men. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snackade för övrigt nyss klart med en skitskön göteborgare vid namnet Erik. De blev mycket snack om allt som inget om vi säger så. Huvudämnet var väl ändå kanske USA trots allt. Hans blogg hittar ni här - http://mystarsnstripes.blogg.se/ och han har sin placering i Bloomfield Hills - Michigan. Han rekommenderade mig även att checka en soft video, som innehåller dubsteb som jag egentligen inte gillar men det är inte de som är huvuddelen. Utan själva musikvideon! skitfet iallafall. Vi lekte lite med skype & paint så blev de plötsligt såhär också. Shit vad.. gulligt...

 

Kommentarer
Postat av: Erik

Grym skypenatt, grym bild, grymt skrivet ;) hoppas att vi ses på måndag!

Svar: Tack babe men du är ganska full, för om vi ses gör vi ju det på tisdag! ;D
William Karlsson

2012-08-12 @ 12:49:17
URL: http://mystarsnstripes.blogg.se/
Postat av: Erik

Hahahaha... true :D bra koll av mig hahah, åker för tidigt osv :D

Svar: Nej de var ingen bra koll... :P
William Karlsson

2012-08-12 @ 13:41:08
URL: http://mystarsnstripes.blogg.se/
Postat av: Frida Svedh

Hoppas du åker med mig den 21!!!

Svar: Det gör jag förhoppningsvis! tror inte explorius hinner fixa fram flygbiljetter och annat skit på en dag!! ;)
William Karlsson

2012-08-12 @ 14:09:15
URL: http://Glossyblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0