Länkbyte - Frida Svedh

Om ni läser rubriken så förstår ni nog vad detta är!
Så ifall nu mina läsare skulle vilja följa en utbytesblogg, som handlar om att bo och leva i Kalifornien så har ni kommit rätt. För det är just det som denna snygga och mysiga tjej från Uppsala kommer att göra. Really nice sense of humor. Finns möjlighet att jag åker tillsammans med denna brutta till Soft Landing Camp. Under åren 2012/2013 som sagt. Så jag beordrar er genast att följa hennes blogg här --> http://glossyblogg.blogg.se/ 
Hej 96frida :P
 

Kommentarer
Postat av: frida

haha nusse vad söt du är!!!
jag har helt sinnessjukt bråttom just nu för ska tälta med några vänner, ska försöka hinna göra ett inlägg till dig nu men annars kommer det imorrn!!
kramis på dig! lovar att du får ett länkbyte!

Svar: Ingen orsak du! :) ah underbart, ha de gött så hörs vi & kanske ses på tisdag! :)<3
William Karlsson

2012-08-12 @ 14:43:00
URL: http://glossyblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0