Avresa för andra

 
Imorgon den 20/7 åker dem första med explorius till USA! och sedan därefter på lördagen åker de en till! fan vad jag blir taggad och närvös när det är så jävla nära. Hade varit svingött att få en placering nu så jag vet vart jag ska bo och i vilken skola jag skall studera. Önskar er stort lycka till, om ni nu skulle se detta! Snart är det väl min tur eller något.. Ja här ovanför ser ni en bild på exploriusträffen + 2 st mobbade stsbarn (: samt bild över djurgårn' och badberget som befinner sig i brottby där jag lever. Hareeee gött så hörs vi väl när jag fått placering, om jag nu får en..
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej! U wanna länka varandras bloggar? :) Såg att du hade skrivit min andra :P La in den först i dokumentet på fb men sen gjorde jag en ny, just för USA! Kanske kan länka den istället? ;)

Svar: yä sure Fredrika! det skall jag göra! :) desamma med dig dårå!
William Karlsson

2012-07-19 @ 20:15:15
URL: http://fr3drika.devote.se
Postat av: Ellinor

Hejhej! vill du länka varandras bloggar? Jag ska också bli utbytesstudent fast 13/14. Hoppas du får det bra i USA :)

Svar: Ja men visst! vore ju skitnaiz! vart ser jag din blogg? ehhhhh lite orutti med bloggandet just nu (:
William Karlsson

2012-07-23 @ 17:21:15
URL: http://ellinoriusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0