Avresemöte

Godmornin' everybody!

Igår var jag på avresemöte med massvis med annat folk, det var ganska nice. Vi fick väl information om USA, hur det går till och vad man skall ta med sig. En välförtjänt rast fick vi också mitt i allting. Slutade iallafall upp med att vi stod några stycken och ställde frågor till ungdomar som redan varit i USA i ett år. Tycker vi verkligen bör styra upp en eller fler "träffar" med hela USA-gruppen. Tycker ni får kommentera här nedan som är på att dra ihop ett gäng och bara njuta av det svenska livet medans du har den tiden kvar!

Men nu ska jag som sagt leva lite i nuet och inte skriva för mycket på denna blogg. Skola om en timme så det är bara att köra. Hör av mig så fort jag fått en värdfamilj eller om det är något annat angående USA!

Jag tänker väldigt mycket på sommar när jag ser denna bild! No homo!



Kommentarer
Postat av: Bimbo

ååååååh guuuuu vad mys, mmmmmmh blir så sugen på glass när jag ser denna bild <3

2012-05-10 @ 11:16:56
Postat av: Anonym

2012-05-10 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0