14 days tomorrow

Har varit i mitt nuvarande hem i snart 2 veckor, imorgon för att vara exakt.
 
Idag har jag för övrigt kollat på en fotbollsmatch där JV lirade och vann med 5-1 mot Junction City, sedan så vann Varsity med 3-0. #8 practices #1 kvar sen jävlar äre maaatch. Dagen har varit väldigt varm, inte mycket att säga faktiskt förutom att jag behöver mer vatten. 
Även imorgon är det soccer practice vid 3.30, sen AMfootball game vid 7, sen därefter är det dans! vilket innebär HOUSEMUSIC untzuntz lol
 
Imorgon ska jag också välja klasser och jag ska inte ta earth science Josephine!! och ja jag skypar med en konstig norsk brud som inte vill cama :( :( ledsen kille som behöver tröst..
 
Natti fellows
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0