FÖR JAG ÄR SEVENTEEN YEARS OLDD

Idag fyller jag år och har ätit middag på ett jävligt mysigt ställe, Mongolian Grill hette de. Lirade även första league matchen (soccer) och de blev lika. Så jävla nära att scora till 1-0 må jag bara säga. Födelsedagen in general har varit härlig, fick ha uppvärmning för hela personal fitness-klassen tack vare två söta pojkar (Josh and Colter). Sen en födelsedagsvisa av hela den klassen så tjolahopp vad lol. 
 
Det var igår de mesta skedde faktiskt! vi firade min födelsedag uppe hos familjen Ross, ni vet?! Underbart var det, presenter var det, massvis med mat fanns där också. Sedan ett skönt sällskap som toppade min födelsedag, svensk tid firad i USA. Thank you all for coming! Hade ett svenskt paket från min familj, där de låg godis värde 150kr och två par BB-kalsonger, tja tack på er! Därefter öppnade jag ett lite mer kreativt paket, från familjen min. I en skokartong låg det en chipspåse, i chipspåsen låg det ett kontokort laddat med pengar så jag kan köpa vad jag vill. Därefter ett ännu mer kreativt paket, från den Tyska utbytesstudenten MIrjam! två påsar med kakor (självbakade) och en kortlek vid namn UNO som jag älskade när jag var mindre. 
 
Inte mycket mer denna vecka annars förutom de jag redan förklarat i de tidigare inlägget! Har inga läxor idag, vilket jag ska utnyttja genom att checka fotbollsskor, kläder och försöka hitta en bärbar IPhone dock så jag kan playa lite musicooo. 

Hatar dessa jävla mobil-skolregler, torskade liksom min IPhone till en stupid lärare, men nog om det. Nästa gång den blir tagen är det över en hel natt, och sen så ringer lärarna till föräldrarna och dem får komma och hämta mobilen. Herregud pretty gay rules they have in school. Hey english talking people
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0