Labor day and some new places

Idag var det labor day vilket betydde att föräldrarna var lediga från jobbet, och de var jag också eftersom skolan inte har börjat ännu. Vi utnyttjade tillfället och drog till kusten samt shoppade, det var så jävla underbart. Men innan vi åkte hann jag göra lite viktiga saker, såsom att städa och hänga upp de mesta av mina kläder.
 
 
 
Påväg till kusten somsagt, så stannade vi för att shoppa och käka. Så det blev lite new stuffs och en fet taco bell meny i magen. Två tröjor från A&Fitch samt en parfym från American Appareal som luktar svingott!
 
 
Därefter var de kustens tur att leverera, och de gjorde den verkligen, mot alla förväntningar! När vi väl kom dit så gick vi direkt ner till vattnet, och påvägen dit så såg de ut såhär..
 
 
Lång och en helt jävla otroligt najs sandstrand med små "platåer" vilket gjorde de hela mer awesome. Vi hade med oss skimboards, för att kunna glida lite på vattnet men det gick ju ej så bra. Värdsyster försökte visa så gott hon kunde, och även jag lyckades glida! hela två meter sedan sket de sig.
 
 
Efter att vi provade på skimboarding så kastade vi lite football samt sparkade på en vanlig fotboll. Vilket var najs eftersom vädret tillät oss att göra det. Cirka 20-25 grader, iskallt vatten, lite blåsigt samt soool. Blev en ordentligt fin bild också när jag står på händer.
 
 
Riktigt nöjd över bilden som togs, därefter så blev de också en gruppbild vid de fantastiska havet..
 
 
Sedan var det faktiskt tid att röra oss hem så att jag kunde hinna med min kvällsträning som började 6pm, så de var dags att säga adjö till stilla havet. Så sista bilden från stranden blev på familjen gibbs kusin MacInlay, levererar som en kung på bilden kan jag bara säga. En riktig legendcape som han använder.
 
 
Ja och där tog de roliga äventyret slut och vi for hem, jag på träning och resten hem och nu har jag 5 practices av 9 möjliga. Vilket betyder att jag kommer att kunna lira min första match den 11e september, den dagen skolan börjar och jag måste även gå tidigare. GG SCHOOL. Så denna vecka blir det att watcha two games, på tisdag och torsdag :( får dock närvaro men vill ju lira.. men whatever snart så! 
 
Om två veckor ska vi till kusten igen på något stort evenemang med kyrkan, massa lekar, käk och andra aktiviteter som ska arrangeras. Det ska ûbercoolt och jag längtar redan.
 
Avslutar med en bild på mig och min bästa vänner, beachen, bollen, solen och vattnet. Två fingrar upp. 
 
 
PEACE

Kommentarer
Postat av: Ami

Så himla fint William, skönt att du verkar trivas och så grymt aktiv du är!!! Och så vet jag ju nu då att skolan börjar den 11 september :-)

2012-09-04 @ 10:33:38
Postat av: Eva

Låter toppen! roligt att följa dig :)

2012-09-05 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0