NAJS JÄVLA DAAAAAAAG

TJAAAAAAA
 
 
Började med att jag vaknade upp för att jag skulle hjälpa grannen att bära in en piano i deras hus (20dollarspiano) bra köp. Därefter så var det frukost, kusinerna kom över på besök och vi åt vofflor med alla möjliga grejer till. Samt smoothie till att dricka! Sämst bild, och att jag överhuvudtaget tog en bild är ju helt jävla förvånande Men nu eftersom jag har en stupid blogg så..
 
 
Right after that åkte jag värdmamma och värdfader för att hämta upp Dina för att sedan åka till Eugene där vi skulle möta upp Frederik, Amelie och Ida! Började med en chillfika, därefter shopping samt en jävligt god frozen yoghurt @ "yo my my" konstigt namn. Som såg ut så här så här och såhär.
 
 
 
INGEN TREDJE BILD.
Därefter drog vi in i Macy's igen, tjejerna köpte lite stuffs och även jag kom över en ralph lauren kepa för 20$! Gick även in i Oregon ducks store för att vara lite kärleksfulla.
 
 
Schetkul. Vafan gjorde vi sen? käka typ. Kan säga att de var ganska stort utbud på käk för ett sådant stort shoppingmall som Macy's. Så de blev la Panda Express till lunch/tidig middag. Hehe
 
 
 
Ähja.
 
Har nu mina #9 practices och de ryktas om att jag kommer få lira varsity match på TISDAG. Den dagen då skolan börjar, så jag kommer få dra en timma tidigare cirka! (skippa algebra) :) 
Menmen imorgon är det söndag vilket innebär kyrka samt bbqparty på kvällen med min värdmormor om man kan säga så. Samt fler ur släkten, varför vet jag dock inte. Men de blir nog kuuul, sitter just nu i skype med Linnea! hejjjj ska sova snart upp kl 9.30 otagg. 
 
Åoeh ja alla bilder är inte mina, så cred till Ida och Dina om ni nu läser detta lame:a inlägg.
 
Peace
 
 

Kommentarer
Postat av: Dina

Jeg leste!!! Keep it up fjotrizen

2012-09-09 @ 17:08:15
Postat av: ami

Gud va du äter!! Blir riktigt avundsjuk....!

2012-09-10 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0