Soccer, soccer och gratulationer

Igår spenderade jag den mesta utav tiden vid fotbollsplanen. Var där halv 3 och kom hem kl 7 typ. Det kändes som en enormt lång dag med tanke på att solen sken så starkt, 30 grader och inga moln liksom. Jag lirade inte matchen igår eftersom jag INTE har mina nio träningar ännu.. men på fredag, då jävlar! Både varsity och junior varsity vann sina matcher, med vardera 4-0 samt 3-1, grats! Ja resten av den dagen så slöade jag bara med syrran framför xboxet, inte så mycket annat att göra.
 
Jaaaa och idag har jag tagit cykeln för att upptäcka Philomath, min lilla stad som iallafall är större än Brottby. Drog till en mataffär som heter Ray's för att köpa något uppfriskande (973 ml powerade på en flarra). Därefter så drog jag och lirade lite boll med mig själv, tränade skott samt lissnade på musik. Därefter så bestämde jag mig för att klippa mig, så jag cyklade igenom hela staden för att komma dit. Var ett soft ställe, med en rutinerad gammal gubbe som hade levt på att vara frisör i 47 år, en kollektion med över 70 kepsar hade han också. Blev faktiskt ganska nöjd med frisyren så den kan ni la få se någon gång. 
 
Soccer practice idag var ikke kul däremot, vi hade fys 70% av träningen mest för att de var några som argumenterade med coach, och jag antar att han kände sig nerargumenterad och gav oss inga fler alternativ än att springa springa springa. De är en grej som kallas för 65s, vilket innebär att man själv+alla andra i laget ska springa runt fotbollsplanen under 65 sekunder, klarar alla inte det så får ALLA springa igen. Är glad att jag är snabb, och är inte lika glad på dem som är långsamma. Ja sen gjorde vi väl minst 50 armhävningar, 50 leglifts och 50 crouches var antagligen mer eftersom vi gjorde dem i omgångar. Rest of it var helt okej. Efter träningen skjutsade vpappa mig till kyrkan, för de var ett event som kallades för "night games" då vi bara hade ett game, capture the flag och käk. Ingen aning vilket lag som vann eftersom jag hoppade in mitt i. Bjöds även på massvis med bakelser, kakor osv.
 
Nu är jag jävligt trött och försstår själv inte hur jag orkade skriva detta långa inlägg, men nu är jag här så wtf. Kollade nyss på Chronicle med familjen, en bra film kan jag säga. 
 
Imorgon är det en ny dag, vilket innebär GAAAAAAME och jag får inte lira. Samlingen runt 2 vid skolan, sedan ska vi åka buss till motståndarna (inget aning vafan dem heter) sen äre match och därefter ska vi käka med laget någonstans så de ska bli pretty chill. En varm dag väntar så ska fan klä mig rätt, pallar inte bli skitlökig efter 5 varma min. 
 
FÖR DU ÄR 17 ÅÅÅÅRRRR GRATTIS IDAAAAAAAA FORSSÉEEEN PÅ DIN SJUTTONÅRSDAG / SVERIGE
OCH GRATTIS PÅ DIN 17ÅRSDAG // USA, OM 20 MINUTER CIRKUS. ORKADE INTE VÄNTA TILL 00.00 EFTERSOM JAG ÄR TRÖTT.. ÄVEN ETT GRATTIS NÄR DU VAKNAR OCH SER DETTA, HOPPAS DAGEN BLIRR BÄÄST. Snart går vi runt i Central park igen och snart kollar vi på frihetsgudinnan igen!! Cya soooon kåmpiz <3333
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0