You have to be in the game to win the game

Igår var det en chilldag! var och kolla på bio med alla i familjen förutom min värdmor. Det blev The bourne legacy och den får 5/10 William mest för att slutet sög. Men såklart så kommer de ju komma en uppföljare. resten av dagen så låg jag nog bara och chillade, kollade film och snackade med mina värdsyskon. 
 
Så dagens avprickning än så länge har varit; kyrka, film, middag och snart ska vi på födelsedagskalas! ska bli gött, någon random som fyller 21 år och ska firas. Just nu sitter jag i skype med någon annan random (Linnea) jaja de var det. Här är jag..
Har för övrigt hört lite rykten om att jag är för bra för junior varsity och kommer efter mina 9 practices att förflyttas upp till varsity team i soccer. Det är najs, men jag missar säsongsmatchen som spelas nu på tisdag den 4e september. Men ska väl iallafall iakta den matchen och göra noteringar (är scout) fast nä :P
 
Aja ska la duscha snart och sedan förbereda mig inför kvällens kalas tjingtjongcocacolastång
 
bay

Kommentarer
Postat av: TD

söt

2012-09-03 @ 06:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0