Modes of writing class

Tjeeee boys n girls, sitter pa min femte period/klass just nu, vilket ar modes of writing. En english class som e ganska sweet, vet att jag inte hort av mig pa ett riktigt bra tag men nu ar det dags. Som alltid nar man inte skrivit pa ett tag sa ar det ju mycket att beratta, men det far bli ikvall efter min simtraning! sa nar ni val vaknat ordentligt sa kan ni ta och lasa om hur det varit de senaste veckorna/manderna. Som sagt har ju ocksa passerat halvtid har i staterna och det kanns ju lite sadar upp o ner, men Sverige ar alltid i hjartat. Ar sa taggad for tredje trimestern som vi har, da blir det Track och Tennis formodligen och lite mer om detta kommer ni kunna lasa om nagra timmar. 
 
Slutar skolan om 1 timme och da blir det simtraning, sen hem gora lite laxor och chilla galet. For imorgon kommer jag vara ledig eftersom jag ska till Salem, s.k. State Capitol trip med the exchange students har i oregon. De ska bli fett att traffa alla igen (kann er hedrade). 
 
Skriver som sagt efter traningen ikvall, hare peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0