OREGON LIFESTYLE

Tja,
 
Sjukt längesedan och det vet jag och ber om ursäkt för!
Har hänt jävligt mycket sedan sist, ny trimester, slutat med siminingen och börjat med track & field. Höga mål i den sporten må jag bara säga, 100m, 200m, 1x400 relay samt 4x400 relay är vad jag kommer göra på meetsen. Får även besök av min homeboy från Sverige i slutet av denna månad, ska bli fett å hänga med honom. Veckan innan de dock, då drar vi till Utah med familjen för att träffa släkt, vänner och åka skidor för det är SPRING BREAK. SPÅR. Sen när Daniel dragit hem från att spenderat tid här o lärt sig lite hur de är å leva så ska jag packa mina väskor och göra mig redo för hawaii den 6e April! FETT de kommer bli!
 
Har mitt första track meet imorgon och då ska jag köra längdhopp, 100m och relaysen(staffetterna) jag berättade om. Så de är något att se fram emot :)
 
Pratade också nyss med morsan, underbart att höra dig röst igen. Önskar dig också lycka till i Norge pappa, vi hörs snart. Hare
 
PEace
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Himla kul det var att prata med dej också! Jag måste säga att jag är rätt avis på dej som får åka till Hawaii:-) fett coolt! Hur gick det på tävlingarna då?

2013-03-19 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0