Nytt nummer och ännu mer utvärdering

Mitt nya amerikanska nummer är: (541) 8293298 och ja jag tror ni svenskar kan nå mig på det. Annars har jag också min IPhone för att texta och interneta @ home. Så om du har mitt svenska nummer så vet du vart du når mig lol. 
 
Soccer
Jaha, soccer practice är nog bland de jobbigaste jag varit med om här i USA, seriöst. Klockan 7 var jag at the soccer field för att möta upp lagkamraterna för att göra intervaller (jag trodde vi skulle löpa). Så de var en vanlig löpbana, 400 meter runt den. Vi började med att då springa i 10 sekunder, gå i 15, jogga i 10 sen var vi klara med en intervall som då tog 35 sekunder. Vi fortsatte göra så i fem minuter, sen hade vi två minuter rast. Sen gjorde vi samma sak tre gånger till. Kan redan nu säga att jag inte längtar till nästa morning practice, dock kommer jag inte vara tillgänlig att spela imorgon bitti eftersom jag fått kramper. Kramp/sendrag i vaderna och höfterna, vilket gjorde att jag bara kunde spela lite mer än halva träningen idag bara. Så morning practice imorgon måste jag vila eftersom vi tydligen har ett hot meeting tomorrow. Vi ska möta varsity girls (hot meeting) if you get me, med vårat junior varsity, kommer nog säkert gå åt helvete eftersom grabbarna i mitt lag är sophomore och juniors. Jag är egentligen en senior men får inte graduatea eftersom jag är utbytesstudent.. så jag är en av de äldsta i laget. Kan inte säga att någon är speciellt bra faktiskt, men jag kämpar upp mot varsity team för min del. Dit måste jag komma innan the state games kan jag säga. Vore jävligt coolt att earna ett scholarship. 

Efter min soccer practice drog jag iallafall hem, duscha och sedan sov i ungefär två timmar. Vilket var jävligt skönt måste jag medge, sen drog jag och värddaddyyy till Corvallis där vi köpte lite soccer outfit for mee (3 par shorts, 1 par benskydd, 1 fotboll och inget mer) vi försökte även lösa de här med mobilproblemet. Men har iallafall kirrat en mobilplan nu med en touchmobil jag fick låna av le familia for free. Goodie, and my number stands up där, och om du inte kan läsa så idk what you should do. 
 
Jo och efter vi varit i Corvallis drog jag hem, ringde Maxx och hookade upp med honom, Josh och två chicks. Vi hängde i skateparken typ, lirade lite boll och sedan drog vi till donken och tog varsiin cååke. Swingorre. Japp och maten är skitbillig för övrigt, vi drog till ray's nyss, typ supermarket eller liknande. Köpte 2 st 2liters cola, 2 energidrickor (monster), en chipspåse lays, 3 frysta pizzor och 1 candy bar för 116 svenska kronor, asså det är ju helt helt helt sjukt från min erfarenhet.
 
Jaja skitkul att ni läser detta, måste dragga nu (orkar bara inte skriva mer) 
 
Catch ya later br0z and görlz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0