What is love?

 
 
Kärlek, alltså vad är kärlek egentligen? Det är en ganska vanlig fråga som de flesta människor brukar fråga sig själva utan att få något vettigt svar. Kärleken är vad vi gör den till. Men jag skulle vilja säga att det är en rad av olika känslor som finns inom oss och som vill ut, ut och bli delbara. Det kan vara när man hittat ens like och blir förälskad, eller bara när man längtar efter en viss person så mycket så att det bara gör ont. Kärlek dör inte, den lever kvar. Någonstans, någonstans där kärleken hör hemma. Faaaan vad poetisk jag känner mig!
 
Men då kommer också nästa fråga framstapplandes; ifall kärlek kan åstadkomma underverk. Det verkar den kunna göra, och det händer även i denna film. Allie och Noah försvinner båda från den fridfulla världen, hand i hand i en sjukvårdssäng. Det är ungefär så kärlekshistorian tog sin början. (HAHAHA har spoilat slutet för er som tänkte se den)
 
Helt klart sevärd film ifall ni skulle vilja ta fram er känslosamma sida. Lol, nej men inte för att låta feminin men den var bra! 
 
Önskar för övrigt er alla som drar till USA idag ett stort jäkla lycka till! Så sjukt att det så småningom kommer att bli min tur. (inom sin tid det vill säga)
 
Good night fellows, don't stay up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0