60 minutes

Nu är det en timme kvar till matchen mot varsity girls, av någon anledning är jag skittaggad. Mest kanske för att jag inte lirat en riktig match på ett riktigt bra tag. Så förmiddagen har gått åt att försöka få musklerna att må bättre genom att värmt upp dem, samt tagit tigerbalsam på dem. Därefter isbitar som sedan svalt ner musklerna vilket gjorde de mycket bättre kan jag säga. Snackade också med Gustav över skype, kul att ses! 
 
Ja och efter det blev huset våldgästat av Maxx, riktigt skön dude faktiskt. Han samt några fler ska kolla på matchen mot flickorna som troligtvis kommer bli en väldigt intressant match nu när junior varsity inte är så bra.
 
Nu vill jag också bara tacka denna produkt för att den finns; lool från google men whatever
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0