First game. 4-3 WIN

Okej första matchen har nu spelats, en träningsmatch mot ett flicklag som jag trodde skulle vara bättre än oss. Men det visade ju sig att vi hade en riktig striker i laget som gjorde så att vi vann, he did 3 out of 4 goals, och det lite finare målet gjorde ju då JAG. Så mål i första matchen är väl inte så fel, dock ingen säsongsmatch men de gick väl an. Efter 20 sekunders spel i första halvlek fick jag dock ett skott på mål från ungefär halvplan.. i ribban! hur trist? (VAR TVUNGEN ATT SÄGA DET BARA) oh herregud vad jag kände mig bra där för någon sekund när bollen seglade i luften. Råkade även dra ett vristskott i en bruds face, så hon började gråta och jaaaaa vafan ska man göra? skuldkänslor men det var okej, hon kom in på planen igen lite senare..

Efter matchen fick jag mycket god kritik av både laget och Coach C, kändes sjukt underbart att gick bra mest eftersom jag trodde inte att musklerna skulle klara av de. Fick höra av min hostmom att det var folk i publiken som pratade med varandra och frågade "the new kid is really good, who is he?" så ännu mer rolig kritik, dock inte rakt in ma face menmen. 
 
Imorgon är det en liten vilodag eftersom varsity samt junior varsity ska spela match, och jag ska på utbytesträff! träffa några från danmark, norge, brasilien osv faktiskt. Ska la bli okej, hoppas de är någon suede där, var så längesen jag snackade med någon på svenska irl :( 
 
Så hopefully I hear from you tomorrow or something!
 
Peace out yó

En instagrambild som ni som redan följer mig sett.. 



Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att det går så bra för dig! Grattis till vinsten! Det är rätt visa var skåpet ska stå :)

Svar: Tacktack Eva! :)
William Karlsson

2012-08-30 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0