USA DAG TVÅ

Tja,
Idag har vi guidats runt i New York precis som igår, riktigt jäkla najs kan jag säga. Vi hann se ombyggnaden av World Trade Center, Brooklyn Bridge, Frihetsgudinnan samt massvis med andra stuffs. Handlade gjorde vi, taxi åkte vi också! soft de var att bara vinka in en för att åka med. 
 
IMORGON.. IMORGON ÅKER JAG TILL MIN VÄRDFAMILJ, JAG SKA UPP OM TVÅ TIMMAR OCH SKA FÖRSÖKA SOVA NU. KOMMER SAKNA ER ALLIHOPA FRÅN SLC VÄLDIGT MYCKET, ÄVEN FAST DE TYP BARA ÄR NI BRUDAR. DETTA KOMMER BLI MAGISKT, LÅTER JÄTTECP NU MEN NAJJJJJJJJS SKARE BLI. 
 
Nej men det ska verkligen bli najs, men med två timmars sömn så tror jag inte jag kommer orka göra så mycket förutom att lyssna på musik och leta efter flygflighter :P
 
hörs l8er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0