America delivers

Sitter bredvid en av mina bästa vänner just nu och skriver detta inlägg. Mest för att hon är så inne i Gossip Girl, episode #2 som jag redan sett. Åkte till Eugène för att möta upp denna krabat runt 4. Vi åt en liten mumsbit och sen cyklade vi (Jag) och sprang (Ida). Hej Ida!!

Lyckats komma in i Varsity soccer också, riktigt nöjd. Och första matchen vann vi med 3-0 mot Catlin Gabel, borta. Blev en assist för mig, via en underbar hörna med högerfoten. Ett volleyskott rakt på målvakten samt en vrist i Ribban lyckades jag också åstadkomma!

Fick trevligt besök av Linnea och Rebecka på matchen också! Skitbra stöd verkligen!

Sen har jag bara en sista grej att säga innan jag avslutar detta inlägg som JAH inte orkar skriva mer på.. Har straight À's i skolan, vilket då är A i alla ämnen!

Godnatt och godmorgon!

Ps tack för paketet so far Mamma och pappa! Har inte öppnat det, men är nyfiken! (Fyller år på tisdag så därför)

Sincerely

wk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0