Efter regn kommer solsken, om det inte är en dålig dag

Hey buddies! 
 
Var i kyrkan imorse till 1pm och därefter drog jag hem och slaggade till närmare halv 7 för att ta igen lite sömn som gick jävligt bra. Åt middag och sedan skypade med bästa mamma och syster, back in Sweden! Så härligt att höra era röster Mamma, vet att du kommer läsa detta inlägg så. Även till dig pappa, vi får ta och skypa så snart som möjligt! saknar er så mucho!
 
Veckan som vi nu kommer starta är väldigt fullspäckad, och då menar jag att vi imorgon ska ha team dinner med laget eftersom de är pre-game samt fira min födelsedag efter det hos våra kusiner, Family Ross. Match on tuesday, pre-game on wednesday and shoot with a shotgun. Then again it's a game on thursday. Ska bli sjukt soft, första league-matchen på tisdag mot Central på vår hemmaplan. Fan vad vi ska dominera, mest för att det är min FÖDELSEDAG också (amerikansk tid). 
 
Tror också att två skandinaviska tjejer kommer imorgon på födelsedagskalset för att fira mig, samt an exchange student from Germany. Hi Mirjam! ska bli kul att se hur de firar mig, sen är spänningen olidlig eftersom jag ska öpnna de gröna, stora paketet som kommer från Svesiaaaa. 
 
Vad mer finns att säga sofar? ingen jävla aning
 
Ha en bra dag alla svennar och resten av er som läser min blogg och försöker to understand the swedish language. 
Cyaaa budds. 
 
If you want to follow my life more daily than this you should follow me on Instagram.
My name is; Vietnamesen
Have fun! 
 
 
Hälsningar från New York och mig Peace!

Kommentarer
Postat av: Ami

Det var såååå kuuul att prata med dej idag Wille! Miss U... och så vet jag att du har det bra också, skönt.

2012-09-24 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0