Detta är bara början

Första gången i en blogg. (ser bloggning som en kvinnosak mest)

Här tänker jag skriva om mitt liv som utbytesstudent i USA framför. Hur jag bär mig åt innan avfärd, hur jag planerar och även lite smått om mitt liv i Sverige strax innan jag åker.

Jag kan säga att det är sjukt mycket som ska göras innan man är klar med ansökningshandlingarna, och då menar jag verkligen SJUKT mycket. Men det kommer bli betydligt goare tider när man väl blivit klar med allt! Efter att ha läst massvis med bloggar om hur utbytesstudenter har det så blev jag väldigt taggad på att göra en egen. Med enklare ord, jag gjorde det. Jäkligt najs asså.

Sverige behöver lite mer sol och värme. Tack på förhand.

(y)

/ William



Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Snygg bild, är hemma själv ikväll lust å hitta på nåt? <3

2012-04-25 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0