Det är riktigt jäkla nära nu!

Godkväll kära läsare!
Vill bara tacka de underbara folket som var hemma hos mig igår och sade farväl/bara njöt. Det var verkligen underbart att se er allihopa. De kan ju som sagt ha varit den sista gången vi sågs på 10 månader så det var stört jävla kul. 

Det är fan sjukt att jag lämnar detta land om mindre än sju dagar. För att vara uppriktig, fem stycken dagar, fem stycken nätter och sedan sitter jag på ett plan påväg till nya upplevelser, i ett nytt & stort land. Sist men inte minst, med ett fuck't upp jävla skönt gäng som också ska till slc med mig. Kommer att bli hur jäkla awesome som helst. Men det kommer också att bli jobbigt att lämna sin familj och vänner.. nära och kära sattsäga. De är ju som sagt bara 10 månader och jag kommer att återvända helhållen, förhoppningsvis.
 
Längtar efter att denna dag ska komma, men någonstans ändå inte. Har ju aldrig varit borta från familjen och my usual swedish life i hela 10 månader, vilket innehaver att gå till skolan, vara med kompisar, plugga och vara med familjen. Detta är ungefär samma sak, fast utomlands, med en familj du knappt känner, nytt folk, ny skola och massvis med nya saker, så det är nog inte alls samma sak trots allt. 
 
Har även lärt mig på denna lilla resa att det är viktigt att ha en bild i varje inlägg (hej ida) så här kommer lite pics.
"Le lite extra när det ändå är en bild" bilderna är inte mina så. 
Ciaooo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0