Det snurrar i min skalle

     
   
 
 
 
 
Berättar mycket om de som hänt, så nu kommer de lite mer details. Igår var jag och fixade och trixade med visum hos den amerikanska ambassaden med massa annat folk med sjukt sköna dialekter. Det var skitsweet verkligen, efter att alla tillslut fixat sitt så drog vi och käkade. Sedan hade vi planerat att hänga vid humlegården för att sedan ta emot Explorius med en fotboll vi köpt, men såklart så började de regna igen.. Så vi drog till deras kontor istället och hängde där och delade tankar och åsikter. Det sjuka är att jag verkligen inte vet när jag ska åka och vart jag ska bo. Folk har ju redan blivit ivägskickade till USA och jag sitter hemma och väntar på ett ynka samtal. Menmen, det lär väl komma inom sin tid. Bilderna blir så jäkla fula efter att ha befunnit sig på instagram, men sånt får man ta. Förresten, nu när jag ändå snackar om instagram så kan jag göra lite reklam! Följ mitt år i bilder: --> "Vietnamesen" hopefully you'll enjoy my pictures more than my blog. Ciao

Kommentarer
Postat av: Jossan

Skriv till mig när du får placering!!

Svar: Okej Jossan, det gör jag! :)
William Karlsson

2012-08-02 @ 10:48:57
URL: http://jinthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0