Ett dygn plus några timmar

Har varit över hos John på middag idag, blir dock ganska förvirrande nu eftersom jag skriver efter tolvslaget. Men igår som sagt åt vi middag, badade och hade lite kvalitetstid. Var verkligen tjill måste jag bara medge. Därefter hängde jag lite med Daniel (Danny) och vi snackade litt. Därefter på natten drog jag ut och mötte Nicky, snackade med honom och så slutade det med att jag satt hos honom med Philip och Johan också (tjaa :P) Sen har jag väl bara taggat USA som bara den, ska bli ganska skönt att få komma bort faktiskt. Men ändå tråkigttt att ta farväl till sina homies. 
 
Ja imorgon åker jag, dan före doppardan. Nu ska jag bara få ordning på allting som ska med, och det är väl ändå hyfsat mycket satte.. Hade tänkt dra till stan idag, fixa mobilen, köpa Sverigeflaggor till en parad som jag ska gå på i december samt träffa min bro William. Sen jävlar ska jag packa och dygna med Danny och verkligen taggtaggtaggaa som vi gör i USAgruppen på facebook hela tiden. Började skriva en packlista förut, mest för att veta vad jag ska ta med mig. Men det gick inte så bra med tanke på att jag glömde spara den och pallar verkligen inte skriva en ny.. men jag måste de så gglife. 
 
Finns inte så mycket mer att säga just nu förutom att jag drar väldigt snart!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0