Falskt alarm

 
Goddag! (är väldigt fin dag idag) hade varit ännu mycket bättre ifall de bara var rätt samtal som hade ringt. Vaknade klockan tolv för att telefonen ringde, såklart så hypade jag extra mycket och antog att det var Explorius, som de inte var. Precis samma misstag som igår. Men vad gör det? någongång måste det ju vara min tur. Igår var det iallafall en tråkig och regning dag, men dagen innan det. Söndagen var det jäkligt soft, var ute med some people vid ängsholmsbadet som befinner sig i Täby kommun, lol. Snodde sista bilden från en viss Denise som inte vågade vara med på bilden (eftersom hon tog den) hej på dig! jaaaa och nu fortsätter väntan på ett telefonsamtal som ska berätta vart jag ska bo, hos vem jag ska bo och vart jag ska plugga high school. Cya in a whileee

Kommentarer
Postat av: Denise

Weeeey jag fick vara med i ett av dina inlägg! :D :D Rätt bra kväll ändå!

Svar: Gratsgrats!! :D ja den var sweet asså! (:
William Karlsson

2012-08-07 @ 21:32:07
URL: http://usadenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0