FIRST DAY IN NEW YORK

Ja idag har vi varit i New York som sagt, och det var väääldigt najs! aldrig varit där förut så det var verkligen över mina förväntningar om jag ska vara ärlig. Vi hade det iallafall chill, käkade bagels med bacon and cheddar.. fyyyy! inte gott. Sen så stannade vi även på starbucks för att kirra lite wifi samt vila våra trötta ben som hade gått fram och tillbaka runt NYC. Det var faktiskt najs och så stannade vi även på KFC, jag och den andra svensken (Philip) tjena. Fast den maten kom med på bussen istället för att sitta där och slaffsa.

New York är en såpass stor stad som alla vet, och en stor stad kräver möjligheter, möjligheter att gå och shoppa och göra vad du vill nästan. Så med tanke på att jag aldrig någonsin varit i USA förut så är detta ganska hilarious kan jag säga. Synd att vi bara hade 6 timmar på oss idag att checka läget på egen hand. Hade det varit några timmar till så hade jag nog kunnat hitta själv. 
 
Men just nu ser jag fram emot morgondagen, då vi tydligen ska kolla broolyn bridge samt frihetsgudinnan. Ja de finns la inte så mycket mer att säga förutom att detta slc är ganska sjukt om jag ska vara ärlig.. herregud. 
Ja för övrigt så är det väl bara att njuta av bilderna från en IPhone-kamera! Ja tjarå. 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Grymma bildet! Ni ser ut att ha " the time of your lives" :)
Hoppas du får ett fantastiskt år!

2012-08-24 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0