Host family!

Tjena fellows!
 
Har idag, nu officiellt fått värdfamilj! 
Det är så att jag ska bo i Philomath, Oregon med familjen Gibbs, som består av pappa Richard, mamma Lori, syskonen Adam & Nicole på vardera 16 och 20 år. Förutom människor i familjen så finns det tre stycken hot dogs! shit vad underbart, aldrig haft hund i hela mitt liv och nu ska jag ha dem i 10 månader! Har även hunnit skicka iväg ett mail till familjen och fått svar vilket är väldigt najs. De var lika glada som mig när jag fick svaret, att dem hade gjort ett bra val och jag tycker själv att det verkar råchill. Det som är lite klurigt just nu är ifall jag behöver vara med på registrationday vilket är den 21 augusti. Om jag nu skulle behöva vara det så kommer jag att åka iväg den 14e, vilket är om ynka fem dagar. Men om det nu är så at jag slipper registrationday så kommer jag att åka den 21a augusti med annat soft folk. Hej på er! ifall ni nu läser min blogg. (Ledsen Erik och gänget) ifall ni checkar detta också. 
 
Jag ska gå på skolan som heter Philomath High School, vet dock inte hur långt det är ifrån mitt fina hem som jag ska bo i. Just nu håller den på att byggas om, renoveras etc. Ska bli sweet att se hur det är i Amerika, hur dem lever and all that shit. Är råtaggad verkligen, får tacka Jonas från Explorius som berättade allt detta. Någonstans på bilden här under kommer jag bo. Visar er i ett annat inlägg, en annan dag. Har ganska mycket att göra just nu. Packa, fixa med papper, tänka, köpa presenter och så vidare punkt punkt punkt...

Kommentarer
Postat av: Linnea Johnsson

Känner mig träffad av "soft folk" och såklart man läser din blogg!!

Svar: SWEEEEEEEET
William Karlsson

2012-08-09 @ 22:13:14
URL: http://ljohnssons.blogspot.com
Postat av: Erik Lundin

Hade precis ett långt samtal över telefon med Richard & Lori. De sa att registration day var EXTREMT viktig och att du blir tvungen att åka den 14e. Jag skulle hälsa så gott!

Svar: Ska döda dig lille Erik
William Karlsson

2012-08-11 @ 19:57:26
URL: http://mystarsnstripes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0