Så här ligger det till

Tja, hej och hello. 
Senaste dagarna har varit underbara, varit med mina vänner och bara haft det gött (som man säger i Göteborg). 
Får ta och tacka Sofia för gårdagen, om du nu läser detta så ta åt dig! grattis återigen! 
 
Det är så att jag har fått mina e-tickets nu, försäkringspapprena samt många hejdåkramar och lycka till. Tack som fan! Min resa kommer att starta redan på måndagnatt, då jag hade tänkt att dygna. Allting måste bli nedpackat, alla papper ska vara i sin ordning och sedan är det bara bilfärden till Arlanda som sedan ska ta mig till New York klockan 10.25 på morgonen (förmiddagen). Vi kommer att bli kvar i New York tills den 24e augusti då jag samt fler från våran grupp skall ta ett tidigt flyg.. klockan 6:00am mot Chicago för mellanlandning samt byte till ett annat flyg som ska ta oss till Portland. Sedan från Portland ska jag hoppa på de sista flyget på tio månader, till Eugene där min värdfamilj ska stå och välkomna mig klockan 1:00pm! sjukt det kommer bli kan jag bara säga. 
 
Känns som att detta kommer bli guld, om allting går vägen. Hade varit sunkigt ifall man missat något plan eller någo sådant shit. Men det ska nog gå bra ska ni se. Ska väl försöka skriva så mycket jag kan på bloggen, mest för att ni ska få läsa om hur det är i USA. Men jag tror inte att prestationen kommer att vara på topp, men de är ett senare problem. Detta blev ett prettylångt inlägg för min del, men har inte skrivit på ett tag så ni får nöja er nu. No comments på le pictures pls :P 
 
High School och sporter
Jag har snackat väldigt mycket med mina värdsyskon, Adam och Nicole. De säger att jag har 10 minuters walk till skolan ifall jag känner för det, eller bil på 5 minuter. Sen så kommer soccer practice samt football practice vara samtidigt, så det suger verkligen, skitmycket. Vill ju lira båda men det kommer ju inte gå, men på något sätt ska jag lösa det. Är inte säker på ifall ni vet något om min High School så här kommer lite information. På skolan går det cirka 600-700 elever och jag kommer att bli en Junior. Just nu är skolan under ombyggnation vilket verkar vara väldigt cleant. Inget tvång på att använda skoluniform eller något i min skola, SKÖNT kan jag säga. Hade verkligen inte pallat med de. Kommer också att få presentera mig själv första dagen inför hela skolan vilket kommer bli ganska skakigt.
 
Ey nu ska jag inte nörda dator längre, utan ska ta vara på sista 56 timmarna i Sverige genom dra och bada. Hörs
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erik

Awesome duuude!
Fan va GÖTT! :D

Svar: None
William Karlsson

2012-08-19 @ 14:19:34
URL: http://mystarsnstripes.blogg.se/
Postat av: Linnea Johnsson

Alltså fuck you guys!!!! Varför åker jag inte samma väg som er??? JAG ÄR ARG😡😠

Svar: HAHAHAHAHAHAHA HEJ
William Karlsson

2012-08-20 @ 11:50:30
URL: http://Ljohnssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0