Soccer evaluation

Okeeej så träningen gick väl, tränade med JV (junior varsity) vilket är ett lag som inte ens kan slå en pass ordentligt. Tränade med dem mest för att visa upp mig för båda coacherna, så imorgon kommer jag nog förmodligen spela med the Varsity team vilket är de bättre, som då resulterade till the states Semi-finals förra året. Men imorgon ska jag upp runt 6am för att ha min första running practice med laget. Sedan på kvällen blir de foboll mellan halv sex och halv åtta. Gör som sagt doubles vilket innebar att man har två träningar per dag, en på morgonen (löpning) och en på kvällen (teknik, skott och match). 
 
Sedan kan jag också säga att dessa killar inte var så snabba på att sprinta 20 meter fram och tillbaka x5, så jag fick ledningen där också, lol. Japp imorgon gäller det, löpning på morgonen klockan 7, here we goo. 
 
Catch you up later
 
C ya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0