Last day before winter break

Nu ar det sa att jag sitter i min web design klass och de ar mycket som hant sedan sist.
Forst och framst sa har vi en ny trimester vilket innebar nya klasser och nya sporter, sa jag kottar simning nu, vi hade vart forsta swim meet igar och vi vann det. Riktigt harligt ma jag saga aven fast jag bara simmade ett event.
 
San Francisco har jag redan berattat om, men kan lagga upp en liten sadar overskon bild pa hur det var att ha vyn over SF from above.
 
Vad mer har jag gjort? varit pa ett christmas party med exchange students, gatt i en light parade, haft winter formal, fatt ett paket fran my buddy, pyntat julgran, simmat, tranat sonder mig..
 
 
Snart ar det ocksa Christmas, ar riktigt javla taggad. Kommer dock kannas lite konstigt att fira med en annan familj an sin egen. Fast just nu ar ju detta min familj, iallafall. Mina tva aldre vardsyskon kommer hem fran Utah, med deras tva husbands. Sen kommer aven vara kusiner over, sa ska vi fira. Sedan drar vi till vastkusten tror jag, Lincoln City och chillar pa hotell o shoppar i tva dagar. Darefter vet jag inte mer planer fram tills nyar da vi KANSKE skulle till Cali o fira men de vet jag inte om de kommer bli av.
 
Juste vi har fatt sno har och ett hot till skolan att folk ska ta med vapen till skolan pga 21 december. Me gusta.
 
Cya later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0