New chapter

So I'll try to give you an resume of my year really quick. And then I'm off to my friends house to celebrate the new years as I think most of you are doing right now, Swedes. 
 
Alright så under 2012 har jag träffat massvis med nytt folk. Hade till och med blivit mer normalt att gå på ett gymnasium som ligger med bussfärd 20 minuter bort än att gå till högstadiet som bara var 2 minuter bort. Ett år på Åva var helt okej och det var riktigt skönt folk där, inte säker på om jag stannar kvar där med alla 96or dock. Så det blir nog att börja inne i stan någonstans, men det är ett senare problem.
 
Sedan har jag också varit och åkt skidor med Gustaf i Norge där vi har stuga & det var riktigt riktigt härligt. Vad går inte upp emot en skitrip to Tryisilfjället? 
 
Har också varit i krökDanmark med laget mitt för en fotbollscup och det gick la sådär. Det var väl lite annorlunda å se hur invandrare sköter det i Danmark.
 
Har också umgåtts väldigt mycket med mina brottbyboy; Ida och Daniel speciellt. Sågs väl nästan varje dag denna sommar och skapade riktigt riktigt många minnen. Saknar er båda stört mycket, men lite mer dig Daniel eftersom Ida är en timme ifrån mig och henne har jag redan set och blivit jäteeeglaaaacht. Var med denna kille named Daniel till hans landställe för midsommar också, härligt var dett!

Sommarjobbat och varit uppe i Gävle där vi alla nästan dog, så jävla legendarisk vecka må jag bara säga.
Min mormor gick också bort detta år i Mars, tänker på dig där uppe i himlen..
 
Levde som singel från dag 1, inge mer flickvänstjaffs.
Sen så har jag mött nytt folk, fått nya vänner från hela världen över. Samt stött på massa olika svenska dialekter.
 
Åkt till USA har jag också gjort och det är verkligen highlight of the year! Men nu börjar snart ett nytt år, welcome 2013. Alla träffar med utbytesstudentsgruppen som förberedelser inför detta år har varit gött, samt soft landing campet i New York. Åh hell va najs det var å träffa folk från hela världen azz. Men mer kul å hänga med svennarna, shoppa och ha de ubergött. Sen att få se min nya värdfamilj, hur dem lever, lära sig mer om mormoner liksom en helt amerikansk familj. Bor ju i Oregon så har fått se hur det är genom att vi åkt runt och sett och utforskat hur det är. Mest är det la jag som utforskat men vafan! är man asiat så är man väl, inte japan här inte.
 

 
KOM IGEN NU LÅT KLOCKAN SLÅ 12 FÖR BÅDA TIDSZONERNA SVERIGE OCH USA. BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Guuuuuustaf

Trysil va så jäkla kul!!:D Va verkligen inte helt fel med en skitrip dit, en av höjdpunkterna på mitt år må ja säga höhö!

2013-01-06 @ 01:53:08
Postat av: Anna

Me tjaaaa Willeboooi!!! Du verkar ju ha det super där uppe i väst. Kolla igenom din (och några andra också såklart, Idapida min homie;)) blogg och det är kul att följa era år lite granna också! Hahah kommer ihåg första träffen i Stockholm när du ringde när jag var på mitt tåg och båda ba "MEN GUD VAD KONSTIGT DU LÅTER, VILKEN DIALEEEEEKT!!!" Hahahah så får väl stå för dialekt-delen i inlägget lite grann;) och NY var AWESOME! Vad tiden går snabbt alltså!

Ha det gött nu sista tiden!! Så ses vi i sommar:D
Herrå!!!!

Svar: Hahhaaaaa dialekten for sure! jo men nu svarar jag lite senare nu nar jag for en gangs skull gar in pa blogg.se for att kolla statistik och kommentarer :D vi skypar snart sa kan vi dela hur vi har det!!!
hejdaaaaoooo :)))
William Karlsson

2013-01-15 @ 17:02:02
URL: http://enligtmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0