Vad jag gjort på senaste tiden

Lirat lite boll för skojs skull.

Tagit kort när daniel snurrar en fotboll på fingret.
 
 
Jag gör en 360 spin med en stirrande kusin av Daniels. Vid mälaren tjao.
 

Lirat ännu mer fotboll, varav en proffsig bild på mig själv i slutänden. 
 
 
Skådat solnedgången, den var underbar. Det var midsommar. Hehe. Kul.
 
 
Sen så har jag även drömt lite om USA, hur det kommer bli, och najs kommer det ju bli :D väntar på placeringen just nu men det är mycket som ska fixas. Nu ska jag dock tillbaka till le football game on tv. England-Italien. Tjao
 
puss&kram
/ les vietnamesoe

Kommentarer
Postat av: Bräden

mysiga bilder, 5 av 5 <3

2012-06-24 @ 23:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0