Father's day & Semi finals

 
Far och son hela vägen! Grattis återigen på fars dag, och ett till sent grattis till min mamma och syster! 
 
 
Detta är min syster^ och inte jag lol.
 
Helgen har varit grym, skriver om den när den är över för jag är ledig nu på måndag och tisdag. Måndag för att de är veteran's day som jag skrev lite om tidigare. Sedan på tisdag för att vi är i freaking Semifinal! är lyckligare än någonsin, också för att de var jag som gjorde de enda målet i matchen mot Molalla så skönt. Så på tisdag möter vi McLoughlin som ligger typ 6-7 timmar från oss med buss dårå, fast vi åker redan på måndag, stannar på ett hotell, tare lite piano och sedan äre dags på tisdagen. Kommer vi till state final så kommer jag verkligen dö av lycka, för de är vi värda och vi kan skriva historia för Philomath. Å de ska vi banne mig göra! Ska packa mina fotbollsgrejer, ladda all elektronik och tagga mig själv så jag är lagom pumped till matchen på tisdag. Kan redan säga nu att laget vi möter är alla mexikaner som alla tidigare lag vi mött, ska bli kul & se vad detta lag går för. 15-0 i matcher har dem iallafall, hyfsat ok men ryktas också att dem åkte ut förra året mot mitt lag i kvartsfinalen via straffar.
 
Sov gött och ha en bra dag alla svennar och nyblivna amerikaner.
 
Fred.
 
Syns inte när vi står såhär crowded eftersom jag är i mitten! Goalscorer ftw.
 
& vafan gör snubben som står höger om mig? de är en bra fråga. Peacos

Kommentarer
Postat av: Ami

Tja William!! Det var då fina bilder du har grävt fram! Jag är sååå sjukt glad för din skull ska du veta! Tänk att det är du som tagit laget till semifinals! Det behövdes en svensk-vietnames för att visa dem hur man spelar fotboll! Lycka till nu med matchen - vi kanske kan skajpa sen till helgen? Kramar from your ever loving mum

2012-11-12 @ 15:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0