Just living the life

 
Yes ovan ser ni bilder från dagens match som vi vann, 4-1 till oss (Philomath) gu va sliskigt najs. Gjorde två av dem målen, fick också kramp och fick smöra in lite tigerbalsam för att sedan gå in på planen igen som ni ser på bild två. Cirka 5 min efter jag gått in sätter jag mitt andra mål, så underbart. Ja annars på bilderna ser ni mitt otroligt långa inkast, minst 30 meter asså, svär. Sedan en av mina hörnor. Men men vi är nu vidare i Quarterfinals, som ska spelas på lördag hemma igen. Tack vare vår underbara insats idag. Ska med värdfamiljen och fira genom att dra till Dairy Queen och käka glass. Cya later buddies, undrar ni något äre bara fråga. 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0