Fråga Wille dokumentären part 1

Kommentar från min kära moder: Himla bra Will, jag är såååå stolt över dej! By the Way, din syster undrar om orkanen sandy drabbar oregon men jag så att det nog inte vår så. Sedärdär har du en fråga:-)
 
William - Tar först emot komplimangen angående hur bra jag är! Tack mamma, du är bra du med! Sedan så var de ju till själva frågan som då kom från mina lillasyster vid namn Lisa, 11. Svaret är då; nej det gör den inte, eftersom de sägs att orkanen drabbar östkusten i USA vilket då inte är Oregon, eftersom vi bor mycket mer mot väst. Så nej. Hälsa Lisa förresten madre! Kisses.
 
 
Kommentar från min fina Josie: Ja för mkt fotboll haha helt lost :))) 
Ok ska fråga... Vad gör du? Hur mår du? Vad ska du göra på Halloween? Skype snart? :D så lame jag är men jag är trött fyi
 
William - Ja de har ju blitt lite mycket fotboll på senaste tiden och de är jag glad över. För snart är de slut :-( 
vad KUL att du frågar Jossiii, just nu gör jag inte så mycket, duschade nyss efter en förlust mot stayton, 2-0 och har nu en blåtira för att de var en ful ginger som armbåga mig på ögat/lite av min näsa ossooo. Sedan hur jag mår, det är väl prima förutom denna blåtira som jag nu fick av den äckliga gingern. Annars så flyter allting på, dags att välja sport för våran Second trimester snart och då står de mellan Wrestling, Simning eller Basketball. Vad ska jag testa på tycker ni? KOMMENTERA GÄRNA. Sen till själva frågan; jag mår bra och allting flyter på, hur mår du själv Josiee? :)
 
Imorgon den 31a October ska jag först till skolan, sedan lira match mot varsity girls. Sen ska jag hem duscha (skriver ganska detaljerat), dra till våran grandma på middag med släkt och vänner (utklädda) och därefter ska vi trick or treat;a litt. De är nog min Halloween, skurit pumpor gjorde vi häromdagen, och eftersom jag inte visat någon bild var för min var så helvetes ful. Vad ska du själv gö på Halloween?! Utvecklade svaren så mycket jag kunde. Puss
 
Skype snart spikat. Men du är trött så fyi, godnatt på dig! och godnatt på er läsare som var tvugna att läsa allt detta. Kul att ni finns. Bilder kommer nedanför.
 
Tvättar mina händer efter att ha varit i badrummet i skolan.
Hehehehehehe vi förlorade mot Stayton men är vidare till playins och förhoppningsvis playoffs om vi äter upp Cottage Grove som de lutar mot att vi ska få möta på vår hemmaplan tack vare MIG och dessa två mål! senaste matchen mot dem var 6-1 tror jag. (lirade inte) Notera felstavningarna som; Philoomath, Hjigh. 
Japp här är Cottage Grove och Philomath i svart. Som jag skrev tidigare, jag spelade inte, utan lekte photograph.
 
VET ATT DE FINNS NÅGRA SOM BARA KOLLAR BILDER, LÄS TEXTEN OCH SLUTA FUSKA ^ EJ OK.
 
Miss this Instagramcrew också! :PPPPPPPP god, good night.
 
Två fingrar upp, peace.
 

Kommentarer
Postat av: loverboy TD

babe <3

2012-10-31 @ 13:19:59
Postat av: Guess who....

Taaack för svaret hihi jag mår bra :D slå ginger från mig!!!!

2012-10-31 @ 17:16:09
URL: http://jinthestates.blogg.se
Postat av: Nameleak

Det ar sant.. Kommer nog spela futsal har under vintersasongen och sedan fotboll igen i var! Sa lar bli upptagen :)) Oh, och angaende ditt inlagg, Go for Basketball!!

2012-11-01 @ 23:01:10
URL: http://limon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0