Gameday/spirit week part 2

Okej som jag skrev igar sa har vi game idag! mot newport som torskade mot ligaledarna med 6-0, och som vi alltsa borde kunna spela ut med 14 mannar. Well well de ska val bli soft, forutom att de ar klockan 7.30 pa kvallen.
 
Lite angaende spirit week
Monday - Monochromatic (kla er i en farg fran top till toe.
Tuesday - Thrift shop tuesday (Macklemore) om ni inte fattade det.
Onsdag-fredag far ni hora mer om senare i veckan!
 

Idag vid lunchtid sa hade vi en lek som hette cat and mouse, man ska springa runt i en kvadrat 1v1 som stafett och tagga andra lagets runner. De flesta vet nog vad jag pratar om just nu, de var kul men vi torskade mot sophomores sa de sog balle. Men men vi rycker upp oss och tar igen pa torsdag igen, cat and mouse igen tror jag.

Homecoming pa lordag ar det iallafall och jag ska ga med Dina fran norway, will be fun. Far ocksa se om de ar som jag hort, fast har ju ocksa hort flera olika versioner.
 
Just nu ar jag i min computer apps class och skriver, alla assignments ar klara och vi far bara softa lite nu. Slutar 3.10 och ska da ta ut pengar och ge till mina hostparents som senare ska skriva en check till min area rep som ska betala min San Fransisco trip, som jag tycker alla ICES studenter bor dra pa! och de e mellan den 28 november till den 2a december och vi ska utforska sa javla mycket!
 
Just nu finns de inte mycket mer att saga forutom att jag onskar er alla en bra dag!
 
 
Sincerely
 
William
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Utbytesstudent USA 12/13

SV: SÅÅÅÅÅ ROLIG DU ÄR ASSÅ DÖÖÖR HAHAH. eh. hahah stela va att vi behöde skriva på papper innan att man inte skulle grinda och om man gjorde de ändå så skulle man bli utskickad hahaha dör

2012-10-24 @ 21:49:02
URL: http://www.breakawayusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0