HOMECOMING WEEK

Veckan som nyss var kallades för Spirit week & då skulle man klä ut sig för varje dag som var. 

Som jag skrev tidigare
Monochromatic Monday (wear the same color from head to toe)
Thrift shop Tuesday
Wilderness Wednesday
Throwback Thursday
Fear the tribe Friday (warrior wear)
 
Det var najs och nästan alla klädde ut sig, såväl gjorde jag! 
 
Detta hände då i helgen, de som kommer nedanför sedan lite annat crap. Vi drog iallafall till Eugene, jag och Fredrik, hälsa på Amelie och hennes vänner. Firade hennes födelsedag och hade de allmänt tjill. Bästa dagen so far. Tjao
 
Bråka ej med oss
 
Denna helg var jävligt jävligt jävligt najs, tre svennar visar glädje på en bild!
Lite coolt + ett halvt finger
Så drog vi en liten homecoming-middag på mc donalds, de var gott!
 
OM DE ÄR NÅGONTING NI UNDRAR ÖVER SÅ FRÅGA GÄRNA, KÄNNER ATT DE ÄR LÖJLIGT ATT BLOGGA UTAN NÅGRA FRÅGOR, SÅ KOMMENTERA SÅ GOTT NI KAN. FÖR NU ÄR DE JU SNART HALLOWEEN FÖR BÅDA LÄNDERNA OCH DE ÄR BARA FRÅGA PÅ!
 
 
Lite angående soccer!
Nu är det så att vi ligger tvåa i ligan och kommer att avsluta som 2a i ligan pga två väldigt bra spelade matcher av Mr William Karlsson. Vi vann mot Central borta, som jag skrev tidigare så skulle vi möta dem och de gjorde vi. 1-0 i den 71a minuten av mig, Will mot målvakten var det så ett mot noll. Dra Central! Sedan var de senaste hemmamatchen mot Cascade som vi tidigare spelade 4-1 mot, bortamatch dock. Men nu var de hemma och vi ville vinna, för då hade vi säkrat andraplatsen i ligan och gått vidare till playins som leder vidare till playoffs i STATE. Så Will (jag) gör att vi vinner med 2-1, genom att scora 1 mål i den första halvleken, den 27e minuten genom att ta en löpning via halvplan, får bollen precis framför mig, och rakt fram är målet. Drar en halvvolley och sätter den i nät-taket, så skönt de kändes och de ger oss 1-0. Därefter halvtid, och i andra halvleken drar jag igång igen. Får löpning ut mot hörnkanten, fri mot målvakten som är LÅNGT ute på planen. William löper med bollen mer inåt i planen för att få bättre vinkel, och plötsligt drar han en chipp som drar över målvakten som inte hinner springa tillbaka, I stolpen och sedan sakta in i målet. GOAAAAAL.
 
Imorgon, tisdag möter vi Stayton borta och vi ska krossa, krossa så jävla hårt. 0-0 senast. Gl.
 
^ För mycket fotboll va? 
 
Fråga som sagt gärna frågor, om vad som helst! de kommer göra denna blogg roligare! 
 
Ha de så bra nu så hörs vi! tjing.
Och om rykterna går rätt så lämnade jag Sverige för detta underbara land för exakt 70 dagar sen.
Good Night! :D
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Himla bra Will, jag är såååå stolt över dej! By the Way, din syster undrar om orkanen sandy drabbar oregon men jag så att det nog inte vår så. Sedär där har du en fråga:-)

2012-10-30 @ 07:30:38
Postat av: Josssssan

Ja för mkt fotboll haha helt lost :)))
Ok ska fråga...
Vad gör du? Hur mår du? Vad ska du göra på Halloween? Skype snart? :D så lame jag är men jag är trött fyi

2012-10-31 @ 04:50:47
URL: http://jinthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0