Inside the outside, something is hiding

Back on track, var ju ungefär två veckor sedan vi hördes vid. 
 
Men nu är jag tillbaka, tillbaka på två starka ben. Har dock trampat på ett glas som jag tappade i golvet, som gick på en blodåder som gjorde att de började blöda väldigt mycket. Det är lugnt med mig eftersom jag inte behöver sy, eftersom jag inte ens åkte till sjukhuset. Mindre lugnt med fotbollen, men det är lugnt just nu går det inte så bra där heller för mig. Förstår fan inte vad problemet är?! (måltorka) jävligt besviken.
 
Träffade min goda, svenska vän Linnea idag! vi höll till i en park som låg i Albany, eftersom de var Cross Country meet där, dvs race mellan olika high schools! och även jag kom hem med ett pris, en svart bandana med flames på! hur coolt?!
 
Alright antar att de är två kommande matcher denna vecka, samt träff med utbytesstudenter på lördag då vi skall gå corn maze. 
 
Ha de så himla bra, vart ni än är!
 
 
Miss u amigos 
 
Peace
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Bra blogg Wille wehååå

2012-10-08 @ 03:07:24
URL: http://Mittaventyr.devote.se
Postat av: Emelie - Utbytesstudent USA 12/13

looool hitta den på weheartit xD

2012-10-08 @ 05:52:52
URL: http://www.breakawayusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0