TIDEN LÄKER ALLA SÅR

Big up för denna underbara förebild för alla unga som försöker nå denna nivå på prestation. Efter sina tre mål och två assister så måste han känt sig väldigt stolt över sig själv eftersom hans styvpappa dog dagen innan (fredag). Grabben som snurrat runt allt för många noobs på fotbollsplanen, funnits på FIFA streets och även gjort finter där. Denna man är guldvärd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan har vi också lagfotot på Varsity där jag nu lirar. 14 spelare, ligger rankad på tredje plats utav 43 i våran State. Vilket är mycket bra! men vi lirar i 4A serien, vilket är för skolor som har cirka 400-600 elever på skolan. En annan grej som är viktigt inför imorgon är; att vinna, krossa Stayton och göra mål! nu är det fan dags! viktigaste matchen än så länge och då ska jag fan ha minst ett mål! skadad vänster, haltandes men helvete. Ligaledare skall vi bli!
 
 
Det hade också varit kul ifall något sådant skulle kunna hända mig snart, har ju extrem måltorka.. och imorgon möter vi ligaledarna, Stayton. Fan va vi ska pippa dem! Vill bara ut på planen nu, fast en liten skada håller mig borta från planen. Speciellt idag på träningen, det var ju så att jag stampade på ett glas och skar upp mig litt i foten. Har en bild som legat på instagram några dagar, och de är inte så att jag skar av mig tån som jag skrev :P som jag skrev i mitt tidigare inlägg också. 
 
 
Imorgon är det också Bröstcancer-dagen, vilket innebär att de är rosa klädsel i skolan, samt vid flickornas Volleyball-game! så de skall väl bli kul, volleyball är ju kul att kolla på! Ledig på fredag helvetesvälförtjänt.
 
Ska dra en slagg nu vi hörs! 
Wish me luck.
 
Fred. 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Du är grym min son! Jag hoppas din skada i foten läker ordentligt o så är jag väldigt nyfiken på hur det gick i matchen! Lots of love från din mamma

2012-10-09 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0