Tjena på er svenskar!

Idag har varit en lite bättre dag, dagen innan långhelg. Fick lira ett Junior varisty game idag för att jag missade de tre första matcherna, så jag var den som kunde tänkas lira med dem främst. Så vi åkte bil i cirka en timme tills vi kom till en "internat-high school". Eleverna som bodde där hade ej sett sin familj på ett tag, så då passade vi på att dominera! riktig fotboll var det från våran del och slutreslutatet blev 9-1. Jag gjorde det andra målet som var 20 minuter in i första halvlek och därefter fick jag en assist cirka fem minuter senare. I halvlek stod de 4-0 till Philomath (oss) och i andra halvlek så blev de lite speländringar. Jag tog beslutet att ställa mig i målet när ingen annan trädde fram, mest för att Coach sa att våran ordinarie målvakt hade gjort sig förtjänt av att spela ute på plan. Så då var det William i mål, tabbade mig dock så släppte in de där skitmålet (1) men annars gjorde mitt lag bra i från sig i andra. 5-1 + 4-0 resulterade till 9-1 så de vart en bra match. En grabb i mitt lag missade dock en straff, rakt på i målvaktens händer, chockerande att man gör så. Men andra laget sög verkligen och jag har nu sett de sämsta laget samt den sämsta målvakten i HELA mitt liv på riktigt.
 
Men med Varsity förlorade vi dock mot Stayton, gjorde inga mål och de resulterade till 1-2 till dem. Förjävligt, men vi tar igen i nästa match på tisdag mot Central borta! 
 
Helgen nu som kommer ska jag träffa lite svenskar, norskar, danskar, tyskar och lite andra utbytesstudenter. Vi ska dra till en Corn Maze på lördag, ska bli fett. Imorgon blir det häng med en suedé, ska bli gött. 
 
Har ingen systemkamera men funderar starkt på att köpa en, antingen under black friday eller någon annan dag. Någon dag. Jajamen nu ska jag checka lite serie sedan dra en slagg så tjing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0