HIGH SCHOOL - 9/11

Nämen tja på er!
Skola idag, om cirka 7 timmar börjar den, så sjukt taggad! Det är också den 11e september, vilket innebär 11 år sedan tvillingtornen föll.

TYST MINUT

Tillbaka, har som sagt lyckats få tag i mina 9 practices vilket innebär att jag får lira idag efter skolan också! (fast med JV eftersom de vill se mig lira) så de är väl som att spela för två scouter.

Denna dag måste jag vara uppklädd, såsom converse, jeans, skjorta, fluga, pullover samt fint hår. (de räknas inte ens som dressed up) mest eftersom vi har match idag och då ska vi visa de via klädsel. Ologiskt eftersom de är en bortamatch som ingen ändå kommer se.. Mennen skolan börjar 8.05 med Assembly vilket innebär att alla årsgrupper samlas och rektorn ska prata. Sen ska alla exchange students upp och presentera sig och säga vart man är ifrån. (mmh..) sen går vi till våra klasser..

Klockan 1.30pm ska vi samlas för att gemensamt åka skolbuss till cottage grove där jag ska göra matchdebut. Matchen startar 4 och de är 90minuters resa. 2x40 sen efter vår match ska varsity lira, vilket innebär 2x40 till, som vi då bara ska spectate:a sedan hem.

Skulle gissa att jag kommer hem runt 11-12 på kvällen och kommer vara skittrött. Just därför skriver jag nu istället. (pisstrött)

Igår va vi på bbq hos vmormor i corvallis, jättetrevligt hem! Bjöds på allt möjlig kött, potatis samt sallad och en god efterrätt. Kollade på film med kusinerna, blev Sherlock Holmes.

Sedan idag hade jag träning vid 3.30 pm, drog sedan på teamdinner där se bjöds på hamburgare och korv! Därefter så drog vi till en brud som skulle ha sommaravslutning hos sig. Dåligt styrt kan jag säga eftersom de slutade med att jag var med 8 andra på taco bell och käka.

Ja nu äre bara tagga inför morgondagen! Godnatt och ta gärna en extra tyst minut för alla som dog i detta attentat, för 11 år sedan. Godnatt again

Peace William




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0