Long time no see friends

Hello dudes! som sagt de var ett tag sen och de ber jag om ursäkt för.
 
Ganska mycket som hänt denna vecka, har ju börjat skolan, börjat träna med varsity, lirat match, bytt klasser i skolan, ätit mat, umgåtts med kompisar and so on. 
 
Matchen som vi lirade i tisdags vann vi med 3-0 och jag gjorde inte så bra ifrån mig pga JVlaget inte är så vilda..
Sedan varsity practices har varit slitsamt men jävligt kul, hoppas jag får lira med dem på onsdag borta mot något portlandlag. Skulle vara så sjukt kul, orkar inte lira med sophomores längre :/ 
 
HIGH SCHOOL
Skolan började ju också i tisdags, och det var faktiskt svårare än vad jag trodde. Läxor princip varje dag (men nu har jag bytt) sedan måste man verkligen skynda sig när man går från klass till klass. Gör lite som dig Kosmas och skriver vad jag gör under de olika ämnena nu (nytt schema för mig).
 
Todays Food
Än så länge har vi haft en läxa, angående säkerhet och sådant i köket. Imorgon (måndag) ska vi börja laga mat och jag tror de kommer gå bra. Finns några riktigt najsiga i den klassen som jag ska lära känna mer imorgon än vad jag redan gör. 
 
Literature & persuasion
Vi har läst lite texter och berättat om oss själva än så länge. Sedan har vi fått en läxa om att skriva en läxa, sedan hur ljuden låter runtom än själv. Ganska oklart men de gick bra.
 
Personal fitness
Strikta regler, som åtahelvete. Om vi ska vara inomhus i den nya gympasalen måste vi ha vit t-shirt, vita sulor på skorna och ett par shorts. Annars kan man lika gärna gå från klassen. Cp. De fysiska vi gjort än sålänge är att ha sprungit 1mile vilket motsvarar 1600 meter på tid, sedan haft 1 minut att göra hur många armhävningar vi kunnat samt 1 minut för crunches. Fick tiden 5:50 på mile:n samt 51 armhävningar och 64 crunches, jobbigt. (nummer 2 i klassen av cirka 30) 
 
Baltony
Sjukt kul klass, är utomhus och fixar våran "bed" som de kallas. Uppdelade i grupper om två och sedan har man en egen liten trädgård att sköta om. Har harvestat tomater och ätit sjukt mycket vindruvor, inga läxor ännu förutom att man ska hålla koll på de så mycket som möjligt.
 
Computer apps
Börjar denna klass imorgon eftersom jag inte pallar algebra 2 med läxor varje dag, så vet inte hur de är.
 
 
 
Denna helg har varit jävligt najs (börjar från torsdag). I torssdags efter varsity practice drog jag med Truman och bröderna Matthew och Zach hem till dem för att duscha, käka sedan byta om för att checka volleyballgame. De var inte så jävla najs så jag drog efter två/fem perioder. Därefter så chillade jag bara på kvällen, skypade med ANNA och LINNEA! En bild från Matt's hus som jag tyckte var sjukt soft var hans cola-collection
 
I fredags var jag med Matt, Chase och Steven, vi drog och käkade på Taco Bell och sedan drog vi hem till Chase för att checka film och spela biljard. De var skitkul verkligen (: sen vare tajm to say goodbye.
 
Lördag morgon drog jag och väldigt många fler till beachen för att göra activities med kyrkan. Vi åkte 14pers i en 9-manna bil vilket var sjukt nice. De vi gjorde vid beachen var "amazing race" som sög eftersom första challengen var att hitta en kite (drake) nedgrävd i sanden. Men vi hittade aldrig den så de tog 40min sen gick vi vidare till nästa.. -.-  eftersom jag inte använde mobilen så mycket så är detta en reupload på en underbar bild vid beachen förra gången.
 
Hehehe bilen dit och tillbaka
 
 
Var i kyrkan idag igen och tycker inte om de så mycket. Frågade om de verkligen var så att jag behövde gå i kyrkan och fick svaret att dem ville att jag skulle försöka bara. Som om jag inte redan gjort det. Men liksom små skitungar som skriker när folket i kyrkan pratar. Sen massor som ska fram och berätta sina livshistorier, slutar med gråt och tragedi. Orkar verkligen inte, suger. Men de finns wifi så satt och snackade med Truman idag angående soccer-cleats vilket är fotbollsskor. Samt gick in på ebay och checkade litt.
 
Önskar dig Anna-Siri-Sagen/Källström en god och mycket trevlig resa hem idag till Svealand! kommer saknaaaa att kunna smsa dig från den amerikanska mobilen :( :( men hare så gött nu så ses vi i tunabetongen senare! :D
 
Och jag skypade även med Ida forreborre idag, och de blev såhääär: Brud med stjärnöga
 
 
Har också insett att jag kommer bli riktigt amerikanskt fet om jag inte tränar mer än vad jag gör här.. eftersom American express är så fucking gott!!!!
 
 
Förstår själv inte hur jag orkade med detta inlägg klockan halv 1 på natten, skola om 7, tjarååååå.
missya'llbroes<333333

Kommentarer
Postat av: ami

Du har flyt grabben! Jag har hört många som går upp i vikt men du tränar mkt så jag tror inte risken är så där väldigt stof. Kul att du gillar att odla!

2012-09-18 @ 08:14:20
Postat av: Anna Källström

Tack Willepillesnille!!! VI kan fortfarande imessagea dock när du har wifi :D Och åh vad jag kommer sakna all äcklig skräpmat lol

2012-09-18 @ 09:32:00
URL: http://annasiri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0